Veelgestelde vragen Veelgestelde vragen Veelgestelde vragen Veelgestelde vragen Veelgestelde vragen
Boeken

Reserveren

t/m
  • Strandvakantie
  • Overdekt zwembad
  • Uniek indoor strand
  • Gratis WIFI

Veelgestelde vragen

1. Waar vind ik de plattegrond? 

U kunt de plattegrond vinden onder info of klik hier om de plattegrond te bekijken. 

 

2. Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Komt u kamperen? Dan kunt u vanaf 14.00 uur inchecken. Heeft u een accommodatie geboekt? Dan kunt u vanaf 16.00 uur inchecken.

 

3. Hoe laat moet ik uitchecken?

Kampeerders dienen voor 12.00 uur uit te checken. Wanneer u een accommodatie heeft geboekt dient u voor 10.00 uur uit te checken. Bij vertrek dient u de sleutel (voor accommodaties) of de uitcheck envelop (voor kampeerders) in de uitcheck brievenbus te leggen.

 

4. Is er WIFI op het vakantiepark?

Er is gratis WIFI op het park. Op de velden is de afstand tot de zender bepalend, hierdoor kan de kwaliteit van de internet wisselend zijn. In de horeca en het hoofdgebouw is er een goede internet verbinding. Ons draadloos internet is niet geschikt om uw werk op te doen tijdens uw vakantie, het draadloos internet is voor recreatief gebruik en daarom gratis.

 

5. Zijn huisdieren toegestaan op het vakantiepark?

Vanaf 2022 zijn huisdieren niet meer toegestaan op ons park dit geldt voor de chalets, toiletgebouwen, het hoofdgebouw en op de kampeerplaatsen. Echter zijn er nog enkele vaste gasten die een huisdier hebben.

 

6. Wanneer moet ik de aanbetaling betalen?

Voor reserveringen die minimaal 30 dagen voor aankomst worden gemaakt, geldt dat er een voorschot moet worden voldaan van 25% van het totaalbedrag voor uw verblijf plus niet-restitueerbare administratiekosten. Dit dient u binnen 10 dagen na het maken van uw reservering te voldoen. Het restantbedrag dient uiterlijk 30 dagen voor aankomst voldaan te zijn. Voor reserveringen waarbij de aankomstdatum binnen 30 dagen is, dient het volledige bedrag tijdens het reserveren voldaan te worden.

 

7. Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn betaling, is deze wel goed door gekomen?

U ontvangt van ons geen bevestiging van uw betaling. De betaling kunt u terug vinden in het Clix-account, echter kan dit 24 uur duren.

 

8. Is het mogelijk om voorafgaand aan ons verblijf, of nadat wij zijn uitgecheckt, nog van de faciliteiten gebruik te maken?

Natuurlijk is het mogelijk om voorafgaand aan uw verblijf of nadat u bent uitgecheckt nog gebruik te maken van onze faciliteiten. U kunt voorafgaand nog niet met uw auto het park op, deze kunt u op de parkeerplaats parkeren.

 

9. Hoe betaal ik mijn vakantie?

U kunt het bedrag in het Clix-account voldoen, dit kan via IDeal, creditcard of bankoverschrijving. De aanbetaling dient u binnen 10 dagen na reserveren te voldoen. Het restbedrag dient u 30 dagen voor aankomst voldaan te hebben.

 

10. Ik verblijf op het park, kan ik ook een logee meenemen?

Ja u mag een logee meenemen. Let op: in de chalets mogen niet meer personen dan het maximum aantal personen voor de betreffende accommodatie. Bij kampeerplaatsen geldt een maximum van 6 personen per kampeerplaats.

 

11. Wij komen met twee auto’s, is dit mogelijk?

Het is geen probleem om met twee auto’s komen. Wel mag er maar 1 auto het park op, de 2e auto dient u op P2 te parkeren.

 

12. Is er een laadpaal voor elektrische auto’s?

Er is een laadpaal aanwezig voor elektrische auto’s op P1. Bij deze paal kunnen 2 auto’s tegelijk laden.

 

13. Wat houden de voorkeurskosten in?

Wanneer u voorkeur heeft voor een bepaalde kampeerplaats brengen wij hiervoor 23,50 euro voorkeurskosten in rekening. Dit is optioneel. Wanneer u voorkeurskosten betaalt, bent u verzekerd van uw kampeerplaats. Betaalt u geen voorkeurskosten? Dan houden wij de vrijheid om een kampeerplaats aan u toe te wijzen. U weet dan bij aankomst pas welke kampeerplaats u daadwerkelijk krijgt. Bij accommodaties is het niet mogelijk om een plek met voorkeur te reserveren.

 

14. Worden alleenreizende jongeren toegestaan op het vakantiepark?

LET OP: alleenreizende jongeren kunnen bij ons helaas niet boeken. Wij zijn een gezinscamping en dus niet voor groepen jongeren. Er moet een volwassene van minimaal 18 jaar aanwezig zijn tijdens het gehele verblijf.

 

15. Hoe laat ik de accommodatie achter bij vertrek?

Mocht u geen eindschoonmaak bij hebben geboekt, dient u de accommodatie netjes achter te laten. Hiervoor hangt een checklist op de deur van het toilet, op deze lijst staat hoe u de accommodatie dient achter te laten bij vertrek.

 

16. Mag de auto naast de accommodatie/ kampeerplaats staan?

Het is toegestaan om uw auto naast de accommodatie of kampeerplaats te parkeren mits het geen autovrij veld is. Op het park zijn een aantal autovrije velden. Bij deze velden is een parkeerstrook aanwezig, hier kunt u de auto dan parkeren.

 

17. Kan ik gasflessen ruilen?

Wij hebben de volgende Primagaz gasflessen: 11 kilo, 7 kilo en Campinggaz 901, 904 of 907 gasfles te ruilen.

 

18. Mag ik barbecueën bij de accommodatie of kampeerplaats?

Het is toegestaan om te barbecueën, echter dient de barbecue minimaal 30 cm van de grond te staan en dient er een emmer water bij te staan.

 

19. Kan ik fietsen huren?

Ja, het is mogelijk om fietsen te huren. Bekijk via deze link de prijzen klik hier om de prijzen te bekijken.

 

20. Mag ik bijzettentjes of partytenten meenemen?

Bij accommodaties is een partytent en/ of bijzettent niet toegestaan!

Bij kampeerplaatsen is een partytent niet toegestaan. Wel zijn bijzettentjes toegestaan in overleg met het vakantiepark. Mocht u een bijzettent meenemen, dient u dit aan te geven bij de boeking, De kosten per nacht voor een bijzettent is €3,50.

Extra tenten, voertuigen of personen zijn niet toegestaan op de staanplaats zonder toestemming van de camping.

 

21. Ik heb een kampeerplek geboekt en wil tv kijken, wat moet ik meenemen?

Voor de tv aansluiting heeft u een coax kabel nodig.

 

22. Buiten de schoolvakanties wordt er zwemles gegeven.

In ons binnenzwembad wordt er doordeweeks zwemles gegevens van 15.30 t/m 18.30 uur en in het weekend van 08.00 t/m 11.30 uur. (zie voor de actuele informatie onze openingstijden
In het zwembad is geen permanent toezicht aanwezig. Toezicht geschiedt door middel van camera’ s.

 

23. Waarom wij plastic bekers gebruiken in onze horeca.

In de horeca maken wij gebruik van recycle bare plastic bekers. Dit om te zorgen voor de veiligheid van onze volwassenen en kinderen.

 

24. Waarom heeft de recreatieplas soms een onaangename geur.

Het water in onze recreatieplas bevat veel ijzer, wat betekent dat het water erg gezond is. Op het moment dat het ijzer aan de oppervlakte komt kan dit een vervelende geur geven, maar dit betekend zeker niet dat het water vies is. Om het water in beweging te houden, staan er op verschillende plaatsen in de recreatieplas fonteinen.

 

25. Kan ik contant betalen op het park?

Het is mogelijk om met contant geld te betalen op ons park echter gaat onze voorkeur uit naar pinnen.

 

26. Kan ik mijn reservering wijzigen?

Het is mogelijk om uw reservering te wijzigen, echter dient dit schriftelijk te gebeuren. De reservering is persoonlijk en niet overdraagbaar. De gehuurde accommodatie of kampeerplaats mag niet worden onderverhuurd.

 

27. Zijn alle faciliteiten altijd geopend?

Aan het begin en einde van het seizoen kunnen sommige faciliteiten gesloten zijn. Mocht u willen weten wat er tijdens uw vakantieperiode precies open is, kunt u contact met ons opnemen.

 

28. Kan ik na sluitingstijd aankomen of eerder vertrekken?

Het is mogelijk om na sluitingstijd aan te komen of eerder te vertrekken, echter dient u dit even bij ons te melden.

In geval van no-show (niet aankomen) op de camping, op de dag van aankomst en zonder telefonisch of schriftelijk bericht voor middernacht op deze dag, behouden wij het recht voor om de accommodatie weer opnieuw te verhuren.

 

29. Met hoeveel personen mag ik in een accommodatie?

Vanwege veiligheid-  en  verzekeringsredenen  mag  het aantal personen dat in een accommodatie verblijft niet de maximale capaciteit van de accommodatie overschrijden (baby’s  tellen  ook  als  persoon).

 

30. Waarom moet ik een polsbandje dragen?

Doordat u ons polsbandje draagt kunnen wij zien dat u op ons park verblijft en daarom gebruik mag maken van onze faciliteiten. Ook dient u het polsbandje te laten zien bij onze grote glijbanen, de glijbanen zijn alleen toegankelijk voor kinderen met een A en B zwemdiploma. De rode Capfun bandjes zijn voor kinderen zonder zwemdiploma A of B en de blauwe Capfun bandjes zijn voor gasten die beschikken van beide zwemdiploma’s.

 

31. Wat wordt er preventief gedaan tegen Eikenprocessierups?

We laten in het voorjaar tweemaal preventief met een biologisch bestrijdingsmiddel de eikenbomen inspuiten. Het middel is niet schadelijk voor de (menselijke) gezondheid. Wanneer er toch nesten aanwezig zijn die direct in de buurt van een kampeerplaats, verhuuraccommodatie of speeltuin zitten, wordt deze door een professioneel bedrijf verwijderd. Neem contact op met de receptie indien u een nest vermoed vlakbij de accommodatie

 

32. Wat betekenen de afkortingen Tip, Top, TV en Presta achter een accommodatienaam?

De afkorting Tip achter een accommodatie staat voor een overdekt terras wat u met zeilen volledig kunt afsluiten. De afkorting Top staat voor vaatwasser. De afkorting TV staat voor Televisie. De afkorting Presta staat voor Airco. In de accommodaties is dus afhankelijk van de afkortingen een televisie en/of vaatwasser en/of airconditioning en/of een overdekt terras te vinden.

 

33. Past het babybedje in de slaapkamer van de ouders?

Het babybedje past niet in de slaapkamer van de ouders. Wel kan het babybedje in de kinderslaapkamer staan. Eén bed kan op z’n zij worden gezet waardoor het babybedje daar kan staan.

Zeer nette camping. Goed schoon! Veel activiteiten voor de kinderen (12 en 13 jaar). De box is echt een toplocatie voor ze. - Familie uit Gennep -
Stoetenslagh DE Stoetenslagh DE